Father, my heart is broken
But, Father, Your arms are open
And I long for Your touch
And I long for Your love


Take me
Change me
Touch me
Heal me
For You alone are God
And I am Yours to lead
(Take me)


Father, I kneel before You
'Cause, Father, it's You I come to
And I long for Your love
And I long for Your touch

我非常喜歡的一首歌

每當心裡需要平靜的時候 會重複聽著這首歌

不知道為甚麼 過了這麼久

我還是不能真正原諒那個之前曾經傷害我的人

其實很氣憤 為什麼這個人現在過的幸福美滿

我就是要看到他落魄 看到他失敗

看到他為此付出的代價

好不公平 報應呢?不是說 人不能做壞事 是會有報應的

我看不見

好像整件事情 有問題的是我自己 。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    soap❤bubble 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()